وبلاگ

یه چیزی این مقالات مربوط به اشخاصی می باشد که اسم آنها در پایین مقالات نوشته شده
است .
راستی اون منو بالا مربوط به سافت بلاگ است.

sub7

آموزش کار با برنامه Sub7 2.2



شروع کار:

ابتدا نسخه کامل برنامه Sub7 2.2 را تهیه می کنیم که در http://groups.yahoo.com/group/tophacker

 موجود است سپس آن را Dwonload کرده و فایل zip را باز می کنیم. بعد از فایل Server را اجرا نکنید چون باعت هک شدن خودتان می شود.

برای ساختن Server یعنی فایلی که بخواهید برای کسی بفرستید که بتوانید وارد کامپیوتر آن شوید باید برنامه EditServer.exe را اجرا کنید.

وقتی این برنامه اجرا می شود 2 گزینه روی صفحه می آید:
Run is a advanced Mode                                Run is a normal Mode
شما گزینه normal mode را انتخاب می کنید


sub7


این صفحه باز می شود این صفحه چند گزینه دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

Port: شما مشخص می کنید که چه پورتی را برای شما باز کند که بهتر است آن را تغییر ندهید.

Password & Repassword: که شما می توانید رمزی را مشخص کنید که برای هک کردن ، رمز بخواهد حالا روی گزینه Setup Methods می رویم.

در این صفحه می توانید مشخص کنید که برنامه Server در کجاها ثبت شود و بهتر است که این صفحه را نیز تغییر ندهید حالا روی گزینه Notifications کلیک می کنیم.

خوب در اینجا باید مشخص کنید که چگونه شما را از online شدن کسی که برای آن فایل Server را فرستاده اید مطلع سازدمی توانید آدرس ایمیل خود یا شماره icq خود را به آن بدهید تا وقتی شخص مورد نظر online شد شما را مطلع سازد  .  اگر آدرس Email می دهید بهتر است Email شما در Yahoo باشد و از نرم افزار Yahoo messenger استفاده کنید که تا Email فرستاده شد شما مطلع شوید .


گزینه Plugins
شما می توانید با زدن روی این گزینه و انتخاب Add Binded Plugins از شاخه Plugins در برنامه Sub7 چند فایل انتخاب کرده تا امکانات بیشتری داشته باشداگر هم Plugins انتخاب نکنید مشکلی به وجود نمی آید.

گزینه restrictions :
شما می توانید در اینجا آدرس Email خود را بدهید که تمامی کلید های زده شده یا رمز های فرد مورد نظر را برای شما بفرستد.

گزینه Exe icon/other
می توانید در اینجا تعریف کنید که icon برنامه چگونه باشد یا در موقع اجرا چه پیغام خطایی بدهد.
روی گزینه Save As برای ساختن فایل می زنیدحالا نام فایل را وارد می کنید.

و این فایل را به وسیله Email و یا Yahoo Messenger برای افراد می فرستید
بهتر است چند plugins ضمیمه فایل خود بکنید تا اگر با Email می فرستید سایت Yahoo هشدار می دهد که این برنامه ویروسی است ولی اگر حجم آن بالای 150 کیلو بایت باشد متوجه نمشود.
 

حالا از برنامه Editserver خارج می شویمزمانی که پیغامی دریافت کردیم مبنی بر اینکه طرف مورد نظر Online است برنامه sub7.exe را اجرا می کنید . .و IP , Port را از پیغامی که به دست ما رسیده وارد می کنیم و اگر درست باشد به کامپیوتر آن وصل می شویم.

علی معیری

ذخیره ram & swf

ذخیره سازی فایل های swf , ram

 

روشی برای ذخیره سازی فایلهای flash  و real player  از طریق اینترنت یکی از مواردی که با آن زیاد بر میخوریم . ذخیره کردن قایلهایflash  یا real player  میباشد . که روشهای مختلفی وجود داره که اینجا هم به روشی میپردازیم.

 

اول ذخیره سازی فایلهای swf

با فایل های  فلش در اکثر سایتها بر میخوریم ولی در مواردی مثل سایت نغمه و یا سایت آوا که علاقه داریم این فایلها رو در مواقع دیگه هم اجرا کنیم لازم میشه که اونا رو ذخیره کنیم پس :

الف) در صفحه مورد نظر از منوی view > view source   را اجرا میکنیم . تا source  یرنامه به صورت یک فایل text مشاهده شود و در میان فایل text  به دنبال آدرس یک فایل swf   میگردیم .

 برای راحتی کار میتونیم . از قسمت edit > find   رو انتخاب کنیم و تایپ کنیم swf  در قسمتی که select  شده میتونیم آدرسی مثل "http://www.naghmeh.com/images/iran.swf"  رو ببینیم و یا اینکه فقط قسمت دوم یعنی  "images/iran.swf" ویا "../images/iran.swf" باشه که مسیر جاری همون آدرس home page  میباشد.

 یعنی باید آدرس homepage  رو به قسمت اول اون اضافه کنیم  . بعد از اینکه آدرس رو پیدا کردیم .با آین آدرس در یکی از این نرم آفزارهای دانلودی مثل download accelerator  یا real download  یا Godzilla  یا get right  یا ....میتونیم به راحتی اونو  دانلود کنیم .

ب) بدون هیچ دردسری اگه یه بار این این صفحه رو اجرا کرده باشیم ساده ترین کاری که میشه کرد اینه که از find file  در قسمت temporary file  استفاده کنیم مثلا *.swf اون وقت هرچی که تا حالا فایل فلش روی کامپیوتر شما اجرا شده میتونید ببینید و تعدادی هم به احتمال زیاد ناقصه .

البته در حالتی که تنظیمات internet option  دستکاری شده باشه مثل حالتی که limit   فضا کم باشه و یا روی never  تنظیم شده باشه و...  شاید اصلا چیزی نبینین

یه نکته هم راجع به فایلهای swf  ذکر کنم که بعد از مدتی که ویندوز تازه نصب میکنین . بعضی از فایلها از طریق flash player  اجرا نمیشن چون که با flash mx   ساخته شده و با  ie قابل اجراس  و از همه بهتر اینه که flash mx  و flash mx player  رو نصب کنین

 

ذخیره سازی فایلهای ram  real player  

در اکثر سایتها هم موسیقی های فراونی داره مثل سایت بدهی یا رشد و اینم بگم که اولین بار این روشو امیرحسین زمانیان پیدا کرده بودکه ذکر میکنم

فایل مورد نظر (*.ram) رو با استفاده از یه نرم افزار دانلود (که در بالا ذکر شد ) در یه جا save  کنید و یا با find file  از توی temporary  اونو پیدا کنین و این فایلو open with  کنید .

 توی xp  فقط کافیه که روی اون right click  کنید و توی ویندوزهای دیگه کافیه همزمان با نگه داشتن shift  کلید right click  کنید(  shift + Right click ) اون وقت اونو open with   کنید . و با استفاده از notepad  اونو باز کیند (.البته دوستانی که آشنایی قدیمی تری با کامپیوتر دارن میدونن که میشه از توی nc  هم با f3  متویات فایل رو هم مشاهده کرد)

چیزی که میبینید فقط یه سطره اونم آدرس یه فایل باپسوند  rm که میتونین با استفاده از این  آدرس اونو با نرم افزارهای دانلودی دانلود کنین .البته اینم بگم که این روش برای دریافت فایلهای پخش همزمان (زنده) عملی نیست .

 

 رضوانیان